Välkommen Bromölla kommun till vår kundservice! 

Bromölla kommuns invånare möts nu av vår kundservice vid frågor gällande avfall och renhållning.

En glad nyhet är att våra medarbetare på kundservice från och med 1 juli hanterar kundservice, vid frågor gällande avfall och renhållning, för Bromölla kommun enligt ett nytecknat avtal. Vad betyder detta för Bromölla? Jo, med detta nya avtal får kommuninvånarna inte bara kundservice i världsklass, utan även utökade öppettider. 

OBS, Bromöllakunder når oss fortfarande via tidigare kontaktuppgifter (mejl: avfall@bromolla.se och telefon 0456-82 25 00).
Vi har i och med detta nya avtal utökat bemanningen för att täcka upp för den ökande ärendemängden. 

Och för dig som redan är kund till Västblekinge Miljö är allt precis som vanligt – lättillgängligt och serviceinriktat!

Har ni några frågor?

Tveka inte att kontakta oss på kundservice! 

En grafisk bild på en kille och en tjej vid kusten som visar att de plockar skräp

Skräputmaning 3 – Rensa kusten

Nu är det dags för den tredje och sista skräputmaningen!

Företagsfakturering prew

Automatisk företagsfakturering ÅVC – varför betalar företag?

Mer information kring varför företag ska betala för besök på våra återvinningscentraler.

En grafisk bild med en pappa och en dotter på picknick och en ko i bakgrunden.

Skräputmaning 2 – Plastfri picknick

Under juli kommer vi på VMAB att ha tre olika skräputmaningar, och nu är det dags för den andra!

Se fler nyheter

Privat Företag