Välkommen Bromölla kommun till vår kundservice! 

Bromölla kommuns invånare möts nu av vår kundservice vid frågor gällande avfall och renhållning.

2024-07-11

En glad nyhet är att våra medarbetare på kundservice från och med 1 juli hanterar kundservice, vid frågor gällande avfall och renhållning, för Bromölla kommun enligt ett nytecknat avtal. Vad betyder detta för Bromölla? Jo, med detta nya avtal får kommuninvånarna inte bara kundservice i världsklass, utan även utökade öppettider. 

OBS, Bromöllakunder når oss fortfarande via tidigare kontaktuppgifter (mejl: avfall@bromolla.se och telefon 0456-82 25 00).
Vi har i och med detta nya avtal utökat bemanningen för att täcka upp för den ökande ärendemängden. 

Och för dig som redan är kund till Västblekinge Miljö är allt precis som vanligt – lättillgängligt och serviceinriktat!

Har ni några frågor?

Tveka inte att kontakta oss på kundservice! 

Ledig tjänst Kundcervicechef

Vi söker nu en Kundservicechef

Vi söker nu en Kundservicechef som vill bidra till att säkerställa en hög och framtidssäkrad serviceupplevelse för kunderna. Är du vår nya miljöhjälte och vill du kombinera ett engagerat ledarskap med ett meningsfullt samhällsuppdrag? Läs då mer om tjänsten här!

Anställd från VMAB står vid insamlingscontainrar för avfall, med skyltar för porslin, kakel, sanitet och tegel – en del av hanteringen av schaktmassor.

Nya sätt att sortera schaktmassor – två nya fraktioner på plats

Vi har nu infört en ny sortering av schaktmassor på våra återvinningscentraler. Istället för en enda fraktion delas materialet upp i två nya kategorier.

IT-tjänst prew

Vi söker en IT-projektledare med systemansvar

Vi söker nu en miljöhjälte med kompetens inom IT, systemförvaltning och projektledning. Vill du vara med på en spännande förändringsresa läs då mer om tjänsten här!

Se fler nyheter