Välkommen Bromölla kommun till vår kundservice! 

Bromölla kommuns invånare möts nu av vår kundservice vid frågor gällande avfall och renhållning.

2024-07-11

En glad nyhet är att våra medarbetare på kundservice från och med 1 juli hanterar kundservice, vid frågor gällande avfall och renhållning, för Bromölla kommun enligt ett nytecknat avtal. Vad betyder detta för Bromölla? Jo, med detta nya avtal får kommuninvånarna inte bara kundservice i världsklass, utan även utökade öppettider. 

OBS, Bromöllakunder når oss fortfarande via tidigare kontaktuppgifter (mejl: avfall@bromolla.se och telefon 0456-82 25 00).
Vi har i och med detta nya avtal utökat bemanningen för att täcka upp för den ökande ärendemängden. 

Och för dig som redan är kund till Västblekinge Miljö är allt precis som vanligt – lättillgängligt och serviceinriktat!

Har ni några frågor?

Tveka inte att kontakta oss på kundservice! 

En grupp personer i varselvästar och skyddshjälmar står på en gångbro inne i en avfallsanläggning. Flera fotograferar eller observerar maskinutrustning. Bilden är tagen i samband med VMAB:s deltagande i det internationella initiativet Waste Management for Ukraine (WM4U), där svenska och ukrainska kommunkluster samarbetar för att utveckla avfallshanteringen i Ukraina.

VMAB stödjer Ukrainas avfallshantering

Vi kan äntligen meddela att VMAB är en del av det internationella initiativet "Waste Management for Ukraine" (WM4U).

Kundundersökning

Hur tycker du det fungerar med återvinningen där du bor?

Hur tycker du det fungerar med återvinningen där du bor? Här kan du svara på frågor i vår kundundersökning.

Ylva Nilsson, kommunikatör på VMAB, går med ett leende över återvinningscentralen i Mörrum, omgiven av containrar och tydlig skyltning för avfallshantering.

Välkommen Ylva Nilsson!

Vi har en ny Kommunikatör hos oss på VMAB - Ylva Nilsson! Läs mer om henne här.

Se fler nyheter